Увага, батьки та
учні. Біля кожної дати є термін здачі завдань.
Надсилайте завдання вчасно. Після зазначеного терміну здачі я не приймаю
завдань. Завдання з минулих тижнів уже не приймаються.
04.05 (понеділок) - надіслати до 18:00 вівторка
▶Урок 8с
с.106-107 (SB)
Впр.1А. Знайти протилежності.
Прослухати, перевірити себе та вивчити прикметники + слова
зі списку 8с (на роздруківках).
·
large – великий
·
fast – швидкий
·
cheap – дешевий
·
high – високий
·
noisy – шумний
·
slow – повільний
·
quiet – тихий
·
low – низький
·
expensive – дорогий
Аудіододаток до вправи: https://drive.google.com/open?id=1v3gvBq_NtWbnkzInVYLeYiP5_Lyoogy2
Аудіододаток до вправи: https://drive.google.com/open?id=1v3gvBq_NtWbnkzInVYLeYiP5_Lyoogy2
Впр.1В. Розглянути, як читаються числівники в англійській мові.
Аудіододаток до вправи: https://drive.google.com/open?id=1KCzs_3Zo3GK-_BPYDAFjUjqycOgZa6OL
Аудіододаток до вправи: https://drive.google.com/open?id=1KCzs_3Zo3GK-_BPYDAFjUjqycOgZa6OL
Впр.2А. Прослухати. Прочитати та перекласти уривок із щоденника Рассела.
Відмітити теми (поставити галочку), які хлопчик згадує в своїх записах.
Аудіододаток до вправи: https://drive.google.com/open?id=1mSn6vYr1na6LpJMd-aeROr5YmqWUIDBU
Аудіододаток до вправи: https://drive.google.com/open?id=1mSn6vYr1na6LpJMd-aeROr5YmqWUIDBU
Впр.2В. Відмітити правдиві
речення (Т) та неправдиві (F).
с.82-83
(WB)
Впр.А. Написати антоніми (протилежності) до поданих слів.
Впр.D. Записати повністю число (як у прикладі до вправи і на схемі до
впр.1В у підручнику).
06.05 (середа) - надіслати до 18:00 четверга
▶Урок 8d.
с.108-109 (SB)
Впр.3. Опрацювати правило про ступені
порівняння прикметників на с.107 впр.3 та на с.109 впр.3 та
виконати вправи під правилами (два правила – дві вправи).
- Ми використовуємо вищий ступінь порівняння прикметників, щоб порівняти дві людини, тварини чи речі.
- Ми використовуємо найвищий ступінь порівняння прикметників, щоб сказати, що хтось чи щось є найкращим/найгіршим/найменшим…..
За допомогою суфіксів -er та -est
|
1. Односкладові прикметники:
small – smaller
– the smallest
Якщо односкладові
прикметники закінчуються на одну
приголосну букву, перед якою стоїть голосна, тоді перед суфіксами -er та -est
кінцева приголосна подвоюється. Тим не менш, кінцева «w» ніколи не
подвоюється.
big → bigger →
the biggest
hot → hotter →
the hottest
slow → slower
→ the slowest
low → lower →
the lowest
Якщо
односкладові прикметники та прислівники закінчуються на німу букву «e», то ця
буква випадає перед суфіксами -er та -est (щоб уникнути подвоєння однакових
голосних).
сute → cuter →
the cutest
pale → paler →
the palest
late → later →
the latest
У разі, якщо
односкладові прикметники на прислівники закінчуються на голосну -y, перед
якою стоїть приголосна, то -y змінюється на -i перед суфіксами -er та -est.
Однак, кінцева -y не змінюється, якщо їй передує інша буква на позначення
голосного звуку.
dry → drier →
the driest
busy → busier
→ the busiest
gray → grayer
→ the grayest
2.
Двоскладові прикметники з закінченням
-ow, -le, -er, -y
crazy →
crazier → the craziest
pretty →
prettier → the prettiest
narrow →
narrower → the narrowest
3. Двоскладові з наголосом на другому складі
polite → politer → the politest
|
За допомогою слів more (більш) та the
most (найбільш, най-)
|
Двоскладові,
трьохскладові та багатоскладові прикметники
useful → more
useful → the most useful
stupid → more
stupid → the most stupid
curious → more
curious → the most curious
impressive →
more impressive → the most impressive
|
Винятки
|
good → better → the best
bad → worse → the worst
many/much → more → the most
|
с.82-83 (WB)
Впр.В. Прикметник в дужках
записати у вищому ступені (-est або more).
Впр.С. Записати речення (порівнюючи
малюнки), використавши вищий ступінь та прикметник, що поданий до кожної пари
малюнків.
c.84 (WB)
Впр.В. Заповнити таблицю
прикметниками у відповідних ступенях.
06.05 (п’ятниця) - надіслати до 18:00 суботи
▶Урок 8d.
с.108-109 (SB)
Впр.1А. Прослухати, прочитати та
перекласти текст.
Аудіододаток до вправи: https://drive.google.com/open?id=1zkA94FjAl7ic7V4DRsPTixyC9iINDI9y
Впр.1В. Доповнити табличку
фактами із тексту.
Впр.1С. Дописати речення
(інформація з тексту).
с.84 (WB)
Впр.А. Доповнити речення словами
із довідки.
Впр.D. Прикметник в дужках записати у вищому / найвищому
ступені.